luni, 22 decembrie 2008

inceput de poveste pentru Dana


(poze facute de Dana - cadourile reciproce)


am cunoscut-o pe Dana joi, la Happiness Bricolage. ne-am facut reciproc cadouri: eu i-am pregatit un car cu fan, ea mie mult spatiu si timp. i-am promis o poveste, doar ca mi-am dat seama ca am atat de putine elemente...

Carul cu fân al Moşului merge agale printre stele. În el, tot ca un caier de stele, fânul strălucitor. În fân, o cutie muzicală şi Dana mică.

Dana e pe jumătate trează şi pe jumătate adormită. Cumva ştie că cel care conduce carul printre stele e chiar Moş Crăciun, cumva nu-i vine să creadă. Oricum dacă e vis, mai bine să se bucure de el decât să se trezească, aşa că se cuibăreşte mai bine în fânul de stele. Miroase tare plăcut, a vară şi a iarnă în acelaşi timp, a fân, a brad şi parcă şi a scorţişoară dinspre sacul Moşului.
Nu ştie cum a ajuns în car, ştie că s-a culcat în patul ei după ce a stat multă vreme cu ochii pe fereastră, să vadă. Poate el vine mai devreme. Poate ninge.


Hoooo... carul se împiedică de un fir de praf din coada unui meteorit şi o zdruncină puţin pe Dana care dă de cutiuţa muzicală. O cercetează curioasă, nu ştie ce poate să fie. E netedă, lucioasă, frumos colorată şi are la capăt o manivelă. Da, ceva care se poate învârti. Dana o mişcă puţin şi cutiuţa scoase un clinchet uşor ca de clopoţel. Moşul se întoarse şi zâmbi. Dana, încurajată de zîmbetul moşului, o învârti cu curaj de mai multe ori şi cutiuţa începu să cânte.

Primul cântecel îi aminti Danei de o altă plimbare într-un car cu fân, într-o vară, demult, când era mai mică. Carul se legăna, fânul mirosea frumos...

iar de aici o rog pe Dana sa-si aminteasca...

Niciun comentariu: