vineri, 13 februarie 2009

cat costa masca? II

se simtea tentat. din ce in ce mai tentat.
fatza lui ar fi ramas celebra, cu fiecare expresie imortalizata in ceara sau metal.
oamenii ar fi privit mastile si si-ar fi amintit: da, aceasta bucurie era a lui, nimeni nu stia atat de bine sa o exprime.
apoi cand cineva si-ar fi pus o astfel ce masca, ceva din sufletul sau ar fi ramas acolo.

isi imagina o situatie ciudata: el, pe scena, purtand masca neutra, iar in sala, zecile de spectatori purtand expresiile lui... da, acesta ar fi fost cu adevarat un spectacol... de meta-teatru. imaginea il infiora. da, isi dorea asta.

asa ca a acceptat, a coborat treptele si a intrat, aplecandu-se putin in atelierul luminat de flacari al mesterului de masti.

2 comentarii:

Lavinia Ștefan-Filip spunea...

Tu vrei sa ne tii cu sufletul la gura... ai reusit, sa stii :) Deja am finalul meu facvorit: ca se suceste, pina la urama... Sau nu? Anyway, imi place mult de tot ce faci aici, cu noi - ca ne stimulezi sinapsele si vii cu "unghiuri" noi. Sar'naaa :)

ajnanina spunea...

multumesc de apreciere...

nu-mi spune inca finalul tau, eu inca nu-l stiu pe al meu :)))
da promit ca il gasesc. in cateva zile :)