duminică, 1 martie 2009

balaurul cu 9 capete

ieri ma gandeam la mecanismele de aparare ca la niste cojoace usor de dezbracat si de intors pe dos. cand m-am apropiat de ele aratau mai mult ca niste capete de balaur... asa ca prima hotarare a fost ca 9 sunt de ajuns. deocamdata de privit mai de aproape, in conditiile in care, cel putin in clipa asta, balaurul doarme.
desi sunt sigura ca o data ce mi-am lansat provocarea in oglinda publica virtuala, Universul a inregistrat-o si pregateste terenul.
o prima tentatie a fost de a scrie acum, repede, ceva, pana sa inceapa lupta propriu-zisa. sau in locul ei. nu doresc sa trezesc eu balaurul, il las sa se trezeasca singur. voi fi doar atenta...

7 comentarii:

Darael spunea...

Cand o sa te plictisesti de batalie, ai sa intelegi ca totul a fost doar o joaca a ta.

Atunci, ai sa faci 3 pasi cu sfiala si ai sa imbratisezi balurul, sarutandu-l. El o sa clipeasca smechereste si o sa scoata inele de fum pe nari....

Ce va fi dupa ?
Impreuna o sa radeti un an si o vara descoperind ca amandoi sunteti doar copii.

ajnanina spunea...

nu sunt o luptatoare...
si deja mi-au dat lacrimile la imaginea pe care ai creat-o... :)))

sa sarut un necunoscut care scoate fum pe nari... hmmm... inca nu indraznesc. dupa ce il cunosc un pic mai bine...

relatia mea cu balaurul e undeva pe drum, aici (si in pagina urmatoare)
http://nlpuniversitypress.com/html/AkAz12.html

ajnanina spunea...

il cunosti si tu? :))
deja pare mai simpatic...
am gasit si o imagine a lui...

daca seamnana cu asta, atunci viata e o poveste frumoasa, pentru ca acesta e cel mai grozav aliat pe care mi l-as dori...

http://www.youtube.com/watch?v=4Iqm5MdkUYs&feature=PlayList&p=89A4386CB0C7AC0F&index=28&playnext=3&playnext_from=PL

gabi spunea...

Astazi, doar un martisor pentru tine, cu drag :


"Cum se pastreaza trandafirii:

Primeste-i cu inima nod in gatlej, cu degetele
tremurande si tipat repede stins
intre zambet si lacrima,
aseaza-i neindemanatec in glastra
(fara sa le retezi tulpinile, fara aspirina si alte mofturi)
In inima pastreaza-i, in apele ochilor
(cealalta apa e doar sa fie)
Seara
cobora-ti pleoapele peste trandafirii rasfranti
in pupile,
iar a doua zi trezeste-te cu noaptea-n cap sa contempli
rasaritul prin petalele lor stravezii.
Cand ai in preajma un trandafir, nu-ti ingadui gesturi bruste
fii cuminte si iradiaza
pune lantul la usa si nu da drumul nimanui,
mai cu seama tristetii."

Sursa:
http://gabitzubitzu.blogspot.com/2007/09/sfaturi-practice.html

ajnanina spunea...

multumesc, Gabi, mi-ai innobilat glastra virtuala... am sa iau trandafirii in mana si ma duc sa-l trezesc incet-incet si pe balaur :))

Anonim spunea...

Dacă va fi să fie o luptă, sunt sigur că la finalul ei vei sta picioare, iar balaurii se vor declara învinşi pentru totdeauna...

ajnanina spunea...

Cristian
multumesc de incredere si de urarile de izbanda:)