marți, 21 aprilie 2009

cei de anul acesta :)


14 comentarii:

Mikka spunea...

Maaaamaaaaa! Ce de ingeri!
"Orbs" la tine in aparat, mai ceva ca la mine, in Peru!
Foaaaaaarte frumos din partea lor ca s-au lasat fotografiati!
Sa-ti fie de maxim noroc si bucurie!

Ioan spunea...

uazaaaaaaaa?

ajnanina spunea...

nu stiu care sunt fenomenele fizice, naturale, normale sau paranormale... :)
pentru care chestii de-astea apar uneori in poze...

mie imi place sa zic ca ei au fost :)

Ioan spunea...

aha... a inteles doar Mikka, ca ea e "mergator printre stele" :)

va pup pe-amandoua!

ajnanina spunea...

si noi pe tine...
si toti ingerii...
ea a tinut minte de la poza de dinainte :)

Mikka spunea...

Pupam si noi pe tine, drag Ioan!
Orbs, fenomene "photo" - vezi pe wiki...
Si la mine am un post cu poze, cel din timpul dansului Alannei, da' la Ajnanina e invazieeeee :)))
Era Invierea, ce vrei... :)) Lume multa :))))

Daiana Prundurel spunea...

Janina, cum Dumnezeu faci de ii prinzi pe toti???Care e secretul tau? Cred ca de vina e sufletul tau, nu-i asa:)?

Ioan spunea...

Au venit sa ia lumina... :)))))))

ajnanina spunea...

Daiana, ei ma prind pe mine :)
mi-ar placea sa stiu cum au vazut si altii, multa lume a fotografiat si a filmat...

Ioan, cred ca da... sau sa dea din lumina lor...
oricum, e grozav sa-i vezi si asa, ca ochii fizici nu vedeau prea multe... :)

ajnanina spunea...

oricum, am primit semne multe, pacatoasa de mine... am cerut si mi s-a aratat...
de n-as uita, prinsa de cele marunte...

Mikka spunea...

Pacatoaaaasaaa de tineeee... :))))
N-o sa uiti! Aaaaam ziiiiiis!

ajnanina spunea...

ai zis, ai zis, cuvintele au putere.
iar eu, in fatza ta, a voastra promit sa imi amintesc :)

gabi spunea...

Minune, minune !!!

ajnanina spunea...

da, Gabi, minune...
si ce e mai minunat nu e manifestarea, ci intelegerea :)