luni, 14 septembrie 2009

poveste cu tine

imi doresc sa fac poveste cu tine...
daca ai fi iubitul meu, iubita mea, mi-as dori sa fac dragoste cu tine...
daca ai fi clientul meu sau eu as fi clientul tau, mi-as dori sa fac treaba buna cu tine...
daca ai fi un fruct copt mi-as dori sa fac dulceata cu tine... nu, nu din tine, ci cu tine...
dar esti visul meu si imi doresc sa fac poveste cu tine... iesi, te rog, dintre valurile mototolite ale somnului, iti pregatesc metafore curate sa te poti arata, sa te pot arata...
uite, ochii mei cu genele intinse sunt puntea pe care poti pasi spre lumea reala.
uitati-va in ochii mei, prindeti clipa cand visul isi ia zborul...
caci in clipa cand va iesi din mine, si eu voi fi altfel, si cine stie daca ma veti mai recunoaste...

6 comentarii:

DOAR NOI spunea...

Fiecare om, obicet, gand din preajma noastra... are - cred - povestea sa.
Fie ca toate povestile si visele sa ti se adevereasca.
Ganduri bune!

Amrita spunea...

Minunate gandurile tale si dorinta ta de basm si poveste pentru noi toti! Multumim pentru gandurile tale bune pe care deja le simtim. Poveste gasim in fiecare respiratie sau arcuire a pasarii, florilor sau clipelor oferite, sunt onorata sa-ti descopar bagheta magica a fiecarei clipe! Seara minunata!

ajnanina spunea...

Claudia,
multumesc de urare, ma obliga la discernamant :)))

ajnanina spunea...

Amrita, bagheta magica e in mana ta, in ochii tai, in imaginatia ta...

cu povestea alaturi suntem atat de puternici...

Călin spunea...

Îmi place ideea asta, a asezării pe piedestal a celuilalt, a ridicării celuilalt la rang de partener de vază, nepretuit.

ajnanina spunea...

Calin,
aici, in povestea mea, celalalt e parte din mine in curs de reintegrare, visul meu pe calea de a se implini...
nu m-am gandit la un celalalt uman...
desi, acum cand recitesc din punctul asta de vedere, parca vad si eu altfel ceea ce am scris...

multumesc de perspectiva.