marți, 24 noiembrie 2009

cum sa construiesti un Univers (2)


nu mai stiu exact daca am avut partea 1, dar apare ea...
dupa intelegerea infinitatii Universului si spaima sau extazul primului moment, ne linistim si ne intoarcem la Universul din noi, uneori atat de mare ca e greu de facut inteligibil celorlalti.
si atunci facem o harta a lui, cu care umblam la purtator si din cand in cand o scoatem si o mai aratam la unu-altu, atunci cand ei o iau razna prin noi si se ratacesc printre vulcani si stele.
despre cum se consturieste harta, aici.

sursa imagine

9 comentarii:

Anne spunea...

bune informatii, multumim

Cristian Lisandru spunea...

Cred că poate fi construit prin gânduri... Dacă acest gânduri nu se intersectează cu ale altora, atunci e vorba despre universuri paralele...

ajnanina spunea...

Anne, ma bucur daca te-am pus un pic la colorat :)

ajnanina spunea...

Cristi,
da, paralele... misto spus... eu cred ca atata timp cat Universul e infinit, si paralelele alea se intalnesc... chiar daca doar acolo :)

angela spunea...

ce colorat e universul tau :)
al meu e mai mult mov. ah, si are o clepsidra verde la baza

ajnanina spunea...

mmm...
culori de toamna, cu primavara la baza...
e bine, e bine...
al meu nu e asa de colorat ca in poza... dar le are pe toate, eu inca nu stiu sa folosesc mai ult de doua-trei o data... :)

Anonim spunea...

Cel mai bun mod de a te destinde e sa colorezi mandalas. Le-am descoperit in urma cu cativa ani si de atunci deseori colorez impreuna cu fetita mea. E atat de relaxant....incercati!

ajnanina spunea...

April,
daaa, e super...
iar dupa aia sa le desenezi pe ale tale proprii...
iar vartejul gandurilor de azi semana perfect cu o mandala...

Anonim spunea...

m-ai inspirat tu ;)