miercuri, 16 decembrie 2009

cum planteaza shamanii fasolea :)



in seara asta, de luna noua, amicii mei practicanti shamanici au realizat un ritual de reinnoire a ceea ce sunt si manifesta.
nefind cu ei ca sa traiesc ritualul alaturi si impreuna, va prezint varianta sa vulgarizata, realizata individual si de una singura, in propria bucatarie, unde cu drag si spor cresc deja lanuri de cereale. sper ca modul meu profan de a realiza un ritual sa nu va induca in eroare si sa va scada increderea in eficienta sa...
ei bine, pentru asta, trebuia sa caut niste seminte sau bulbi care sa ma inspire, pentru ca urmau sa ma reprezinte. am gasit acum vre-o saptamana fasolea purtatoare de mesaje motivationale intr-un magazin de decoratiuni (cautand cadouri pentru unii-altii) si mi-am zis: asta e!
deci, ceea ce voi manifesta incepand cu incoltirea fasolei poate fi pusa sub semnul lui SMILE, GOOD LUCK si I KISS YOU... asta scrie pe cate o parte a boabelor, pe partea ailalta sunt desene, daca ghiveciul nu intelege mesajul scris sau engleza.
mai trebuia sa scriu eu frumos chestiile la care renunt si sa le ard, urmand ca cenusa sa serveasca drept ingrasamant... si inca vre-o cateva detalii rituale.
aproape uitasem, dar azi, intorcandu-ma acasa dupa un ceai delicios in oras (multumesc, Mikka) am gasit si pamant de flori la coltul strazii... semne bune seara are...
asa ca:
- in primul si in primul rand am cautat muzica potrivita: ritm de tobe, ca pentru orice calatorie shamanica ce se respecta;
- am gaurit ghivecelul de plastic (folosind alternativ si simultan foarfeca, tirbusonul si desfacatorul de conserve), l-am umplut pe jumatate cu pamant si l-am pus un pic la incalzit;
- am pus fasolea la muiat, si ea in apa calda;
- si m-am apucat de scris ingrasamintele (trec peste revelatiile avute cu ocazia asta);
- am ars ingrasamintele, am plantat fasolea, am mai pus una-alta de-ale ritualului peste ea...
...si m-am apucat sa va zic si voua...

13 comentarii:

Mag Dalen spunea...

eu ştiu, din alte poveşti, că acest gen de fasolică creşte cu mare viteză dacă este plantată întrun soi anume de nisip.
La ceremonial a fost prezent şi Luciano Şaman_otti?

ajnanina spunea...

MagDalen,
bine ai venit...
eu n-am fost de data asta la intalnire, Lucian a facut mobilizarea :)

sper sa-mi creasca fasolea si in pamant de flori, nu stiu de unde sa-i iau nisip... oricum, nimai ce-am bagat-o in apa si i-am dat cu cateva vorbe s-a umflat de sa-i plesneasca mesajele :))

Anonim spunea...

Janinne..:))

ajnanina spunea...

Camelia, e grav? :))

Mikka spunea...

Haaaa... ai avut de lucru, nu gluma. Mai era deschis la florarie? Asteptau, stiau de de buna sama ca "cineva" o sa insamanteze tocmai de luna plina.
Cu atatea ingrasamnite si ritual, si drag, o sa iasa fasolea cea mai vrajita. Cine stie unde va duce vrejul? Suuus, suuuuus...

No One spunea...

ce placut si frumos arata fasolea pe farfurie, cu cele trei mesaje motivationale inscrise pe ea :)

ajnanina spunea...

Mikka :)
la florariile de pe strada mea n-am vazut niciodata inchis...
da, simt deja cum fasolea mea nazdravana impunge pamantul...
de-aia am pus si trei boabe, o sa impletesc vrejurile sa fie mai usor la urcat :)

ajnanina spunea...

John :)
da, aproape ca imi venea sa le mananc :))

Anonim spunea...

Janine..joaca-te ca e fain, dar nu uita ca nu toti au nevoie sa faca ritualuri ca sa iasa ceva :)

ajnanina spunea...

Cami, departe de mine gandul acesta...
si nu cred ca cineva citind aici ar lua in serios joaca mea...
si daca ar lua-o, atunci e deja joaca lui...

Anonim spunea...

Janine, cum stii cand te joci si cand e serios?:)

ajnanina spunea...

eh, Cami...
stiu, simt.
dar iti spun si tie doar daca e important pentru tine, daca prin cele scrise aici, prin atitudinea mea lipsita de respect am deranjat ceva important pentru tine... daca e asa imi pare rau, daca pot repara ceva, spune-mi cum...
altfel, intrebarile de coaching in contextul vietii obisnuite, le suport greu... :)

Anonim spunea...

Janine nu stiu de ce crezi ca ai avut vreo atitudine lipsita de respect chiar nu ma asteptam sa spui/crezi asta.
Imi pare rau daca am deranjat cu intrebari de genul asta..
te pup..