luni, 14 iunie 2010

umbre, dupa ploaie

umbrele s-au intors plouate acasa, ca n-au avut umbrelele la ele. faza e ca acum, plouate arata tare ciudat. picaturile de apa si noroi atarna parca in aer. cine le-a pus sa iasa pe vremea asta?
le-am intors pe dos, pe partea luminoasa si le-am pus la muiat. din baie, de unde le-am inghesuit, cu apa si detergent parfumat, se aud soapte disperate. ca de fiecare data cand s-au lasat spalate, s-au facut curcubee si toata lumea s-a uitat la ele... cum sa mai indure asa ceva?
le inteleg, si mi-e un pic mila de ele, dar ce sa le fac? ca n-am avut detergent automat si le-am pus si de data asta de-ala manual, care face clabuci... si-apoi, cat de draga mi-ar fi mie masina de spalat pentru viteza si discretia cu care-mi rezolva treburile murdare, umbrele mi le spal de mana. pana cand se vor destrama de tot...
le mai ridic din lighean si le privesc prin transparenta. prin gaurile uneia se vede luna. raman o clipa cu gura cascata, apoi scutur umbra bine. o limpezesc si o storc. am sa o intind la soare, indiferent de protestele ei...

6 comentarii:

DOAR NOI spunea...

Frumoase umbre... cred ca, unele merita sterse cu servetele umede, mangaiate incet si tratate cu povesti. sper ca soarele sa nu fie atat de dur cu ele, incat sa le intareasca, sa le faca de neclintit.
o spataman cu umbre vesele si optimiste!

ajnanina spunea...

DoarTu,
voi fi blanda, voi avea un comportament ecologic...
dar le-am rasfatat destul!
la soare cu ele!

o saptamana luminoasa!

Tlaloc spunea...

Sper sa nu faca insolatie :)

ajnanina spunea...

Tlaloc,
ai dreptate, le-am strans si le-am bagat la loc...
ce ma faceam cu niste umbre ametite?

Mikka spunea...

...mi-a placut grozav intorsul pe dos, pe partea luminoasa... Si gaurile prin care se vede luna. Si procesul de curcubeizare.
Si mai ales intinsul la soare. Ei, ce va fi ele pan' la urma? Dupa insorire?

ajnanina spunea...

Mikka...
ce sa fie? opere de arta...
de-aia abstracta :)))
chestia e ca dupa ce am scris au inceput ploile... :)))