duminică, 25 iulie 2010

ceremonialul focului inimii

sursa imagine
mi-am asezat inima in centrul meu iar eu m-am asezat in mijlocul ei. nu ma intrebati cum, n-as sti sa va spun.
am pus luna deasupra, pentru ca din lumina ei sa iau la nevoie argint viu de intetit focul.

am inconjurat-o din toate partile: dinspre atriul drept unde se aduna toate cele stranse in lunga calatorie din interiorul meu, dinspre ventriculul drept pe unde cele arse si neingropate ies la aer si lumina, dinspre ventricului stang de unde mi se revarsa malul fertil al deltei corpului, in fluxuri si refluxuri marunte, si dinspre atriul stang unde ma refugiez uneori cand imi doresc doar sa primesc si sa ma odihnesc.

am deschis larg usile pentru ca focul sa umble liber. le-am uns cu managaieri si soapte, cu promisuni de vise frumoase. m-am prelins prin ele si le-am aratat ce aveam de ars. mi-au zambit si mi-au intors mangaierile.
au inceput murmurul marunt si mirat, ca un cantec fara cuvinte, fara melodie, fara ritm. doar vibratie, sa mentina arterele curioase si pulsand.

si dupa rotirea in sensul potrivit, m-am adunat, m-am strans si apoi am explodat, aprinzand sangele si arzandu-mi ofranda.
ma ard pe mine toata in numele dragostei, si dupa ce focul s-a stins, ma ridic din cenusa fierbinte pana in luna, umpland-o.

6 comentarii:

Mikka spunea...

... si uite-asa, luminata, curata si frumoasa si blanda si puternica, inima bate mai viu ca oricand.
Am privit cerul luminat de flacara asta urcata pana in luna...
Fie ca de acolo sa mergi mai departe, cu visul de dragoste, sa se implineasca, si Soarele sa-ti incredinteze pe soarele tau...
Lunara si apoi solara, umplerea de acum sa fie doar prima din cele multe ce vor urma...

ajnanina spunea...

la minunea de binecuvantare pe care mi-o dai, ce pot spune?
doar sa iau pisica de coada, sa o scutur din clopotei si sa te invit sa cantam in jurul focului...

Lori spunea...

ce frumos! cat de frumos ai scris despre propriul Univers, despre inima, despre tine!

ajnanina spunea...

Loredana,

in inima ta se reflecta doar frumusete.
iar focul o inteteste :)

Mikka spunea...

Ha! Da, pisica ta cu clopotei... Nu prinde soareci, da' prinde vise si le implineste! Si deschide drumuri. Asta da, pisica de Cheshire!

Tlaloc spunea...

Frumos!