miercuri, 9 mai 2012

si din nou, Povestea...

si iarasi, si iarasi, pentru ca am fost cuminti, Povestea s-a scurs dintre buzele si din inima Povestitorului pana in urechile si inimile noastre...
si am privit intai cu sfiala, apoi ne-am lasat rapiti in interiorul povestilor. si am revenit, si am intrat iarasi.
am calatorit, purtati de cuvinte si de emotii pana la izvoare, pana la mare, pana in deserturile de nisip si de zapada. am murit si ne-am renascut cu fiecare erou, ducandu-i povestea mai departe.
si, intr-un tarziu, am plecat fermecati. si incantati. si stiind ca Povestea e vie si pulseaza, si ca e nevoie doar de Glas ca sa reintram in ea. 
si da, sunt oameni care folosesc Glasul cu mare maiestrie...
multumim Povestitorului si promitem sa ii ducem Povestea mai departe...

Un comentariu:

Crina spunea...

Am ramas putin fascinata de poza postata, imi place cum ai scris si articolul, dar poza este atat de hipnotizanta