duminică, 16 martie 2014

Toate povestile de pe chipul meu


Am facut ieri o vizita la Studio Narcis. Ma astepta zana ce buna cu ceai si placinta calda, cu pisici si povesti despre realitate. Si cu studioul pregatit sa ma primeasca, cu toate chipurile mele, cu toate uimirile si strambaturile, cu neincrederea si speranta gata sa explodeze la fiecare click al declansatorului aparatului de fotografiat.
M-am lasat fotografiata si mi-am facut eu insami fotografii cu zana - antrenor alaturi de mine, facandu-mi galerie si ajutandu-ma sa scot la suprafata luminile si umbrele, si sa le prind pe toate in imagini. M-am vazut in ipostaze pe care doar mi le imaginasem si m-am recunoscut cu bucurie: da, asta sunt eu in toate ale mele.
Si m-am vazut prin miile de ochi ale celor din jurul meu care inchid la fiecare clipire cate o imagine a mea sub pleoapele lor, pentru a-i da drumul mai departe, in fluxul aminitirlor, in acea parte a depozitului de clipe/clipiri numit trecut. 
Si m-am vazut si in viitor, exact asa cum ma imaginam, intr-unul din cele mai frumoase viitoruri posibile. Atunci cand vor mai fi fost scrise inca vreo cateva pagini la povestile de pe chipul meu, din trupul meu si din marea de clipe si clipiri prin care va trece.

Niciun comentariu: